Dostępne opcje
Informacje o wydarzeniu
Zapraszamy Państwa na drugi webinar z cyklu o nowoczesnych rozwiązaniach dla sal konferencyjnych.
W tej odsłonie omówimy szerzej dźwięk i to, jak istotny jest ten niewidzialny bohater dla naszej codziennej pracy. Poruszymy kwestie doboru odpowiednich produktów, ich funkcjonalności i tego, dlaczego wyspecjalizowane urządzenia mogą przełożyć się na większy komfort i stabilność pracy. A ponieważ urządzenia to nie wszystko, porozmawiamy także na temat odpowiedniego doboru, jak i prawidłowej konfiguracji każdego z nich.
Ostatnim, ale nie mniej ważnym zagadnieniem będzie wideokonferencja. Minione cztery lata bardzo przyspieszyły rozwój urządzeń dźwiękowych i na podstawie doświadczeń opowiemy, jak możemy podejść do tego zagadnienia, czego unikać i na co zwrócić uwagę podczas wyboru odpowiednich urządzeń.
Webinar #2:
• Data: 19 marca 2025 r., godz. 12:00
• Temat: Dobry dźwięk – niewidzialny bohater, czyli nie tylko „czy mnie słychać”, ale przede wszystkim „jak mnie słychać”
• Czas trwania: maksymalnie 60 min
Agenda:
• Omówienie poszczególnych elementów dobrego systemu dźwiękowego
• Jak takie elementy połączyć, żeby wyciągnąć z nich optymalne brzmienie
• Wpływ dźwięku na nasze samopoczucie i pracę
• Prezentacja najnowocześniejszych rozwiązań wideokonferencyjnych
Rejestracja:
Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny i niezobowiązujący, wystarczy zarejestrować się na stronie.
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM w formie webinaru.
Na podany podczas rejestracji adres mailowy zostanie wysłany link do spotkania.
O całej serii:
Każdy webinar w tej serii to okazja do poznania konkretnych rozwiązań od liderów rynku technologii konferencyjnych, takich jak Vissonic, Optoma, Polsound Sp. z o.o. oraz Modulit Solutions Polska.
Najbliższy, kolejny webinar #3 z firmą Optoma Polska planowany jest na 17 kwietnia – więcej informacji wkrótce.
Śledź naszą stronę wydarzeń, aby być na bieżąco z tematyką i terminami kolejnych spotkań!
Do zobaczenia online!
W tej odsłonie omówimy szerzej dźwięk i to, jak istotny jest ten niewidzialny bohater dla naszej codziennej pracy. Poruszymy kwestie doboru odpowiednich produktów, ich funkcjonalności i tego, dlaczego wyspecjalizowane urządzenia mogą przełożyć się na większy komfort i stabilność pracy. A ponieważ urządzenia to nie wszystko, porozmawiamy także na temat odpowiedniego doboru, jak i prawidłowej konfiguracji każdego z nich.
Ostatnim, ale nie mniej ważnym zagadnieniem będzie wideokonferencja. Minione cztery lata bardzo przyspieszyły rozwój urządzeń dźwiękowych i na podstawie doświadczeń opowiemy, jak możemy podejść do tego zagadnienia, czego unikać i na co zwrócić uwagę podczas wyboru odpowiednich urządzeń.
Webinar #2:
• Data: 19 marca 2025 r., godz. 12:00
• Temat: Dobry dźwięk – niewidzialny bohater, czyli nie tylko „czy mnie słychać”, ale przede wszystkim „jak mnie słychać”
• Czas trwania: maksymalnie 60 min
Agenda:
• Omówienie poszczególnych elementów dobrego systemu dźwiękowego
• Jak takie elementy połączyć, żeby wyciągnąć z nich optymalne brzmienie
• Wpływ dźwięku na nasze samopoczucie i pracę
• Prezentacja najnowocześniejszych rozwiązań wideokonferencyjnych
Rejestracja:
Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny i niezobowiązujący, wystarczy zarejestrować się na stronie.
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM w formie webinaru.
Na podany podczas rejestracji adres mailowy zostanie wysłany link do spotkania.
O całej serii:
Każdy webinar w tej serii to okazja do poznania konkretnych rozwiązań od liderów rynku technologii konferencyjnych, takich jak Vissonic, Optoma, Polsound Sp. z o.o. oraz Modulit Solutions Polska.
Najbliższy, kolejny webinar #3 z firmą Optoma Polska planowany jest na 17 kwietnia – więcej informacji wkrótce.
Śledź naszą stronę wydarzeń, aby być na bieżąco z tematyką i terminami kolejnych spotkań!
Do zobaczenia online!