Dostępne opcje
Uwaga!
Cena 1890 zł obowiązuje tylko w przypadku dostarczenia stosownego oświadczenia o finansowaniu szkolenia ze środków publicznych. Oświadczenie w formie skanu podpisanego dokumentu należy dostarczyć w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia na adres: wydarzenia@mwc.pl
Link do pobrania oświadczenia:
https://drive.google.com/file/d/1kPIv3wnO8BnyoKzRt1Xql1E523ufGGyV/view?usp=sharing
W cenie pakietu:
- zakwaterowanie z noclegiem w hotelu
- wyżywienie zgodnie z programem konferencji
- wstęp na uroczysty bankiet
- materiały szkoleniowa
Cena nie zawiera kosztów dojazdu oraz kosztów parkingu.
Uwaga!
Cena 2090 zł obowiązuje tylko w przypadku dostarczenia stosownego oświadczenia o finansowaniu szkolenia ze środków publicznych. Oświadczenie w formie skanu podpisanego dokumentu należy dostarczyć w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia na adres: wydarzenia@mwc.pl
Link do pobrania oświadczenia:
https://drive.google.com/file/d/1kPIv3wnO8BnyoKzRt1Xql1E523ufGGyV/view?usp=sharing
W cenie pakietu:
- zakwaterowanie z noclegiem w hotelu
- wyżywienie zgodnie z programem konferencji
- wstęp na uroczysty bankiet
- materiały szkoleniowa
Cena nie zawiera kosztów dojazdu oraz kosztów parkingu.
W cenie pakietu:
- zakwaterowanie z noclegiem w hotelu
- wyżywienie zgodnie z programem konferencji
- wstęp na uroczysty bankiet
- materiały szkoleniowa
Cena nie zawiera kosztów dojazdu oraz kosztów parkingu.
W cenie pakietu:
- zakwaterowanie z noclegiem w hotelu
- wyżywienie zgodnie z programem konferencji
- wstęp na uroczysty bankiet
- materiały szkoleniowa
Cena nie zawiera kosztów dojazdu oraz kosztów parkingu.
Informacje o wydarzeniu
Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję Konferencji MWC skierowanej do Biur Rady, Informatyków oraz pracowników administracyjnych.
Przygotowaliśmy zróżnicowany program, który obejmuje kluczowe zagadnienia związane z systemem eSesja, ale także dodatkowe bloki tematyczne. Uwzględniając Państwa oczekiwania, wprowadziliśmy do agendy dodatkowe tematy, takie jak cyberbezpieczeństwo, będące jednym z najbardziej aktualnych i budzących zainteresowanie zagadnień.
Konferencję rozpoczniemy wspólnym lunchem, po którym zapraszamy na inspirujące prelekcje i panele dyskusyjne. Zadbaliśmy również o chwilę relaksu – aby mieli Państwo okazję do odpoczynku na świeżym powietrzu oraz skorzystania z bogatej oferty hotelowych udogodnień. Wieczorem odbędzie się uroczysta kolacja z DJ-em, która będzie doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów.
Drugiego dnia czekają na nas kolejne wykłady i prelekcje, m.in. wystąpi znany już w środowisku JST Mecenas Mateusz Karciarz, który poruszy kwestie prawne dotyczące pracy Rady. Ponadto zaprosiliśmy przedstawicieli firmy ABC PRO Sp. z o.o., aby bezpośrednio przekazali Państwu informacje o zmianach i nowościach pojawiających się w programie Legislator oraz odpowiedzieli na nurtujące Was pytania.
Konferencję zakończymy lunchem.
Poniżej przedstawiamy bardziej szczegółowy program.
I dzień:
11:00 – 13:00 Rejestracja uczestników
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 14:10 Rozpoczęcie konferencji
14:10 – 15:40 „Nowoczesne narzędzia do zarządzania pracami rady” – wystąpienie przedstawiciela firmy MWC Sp. z o.o.
15:40 – 16:00 Przerwa kawowa
16:00 – 17:15 „Cyberbezpieczeństwo i RODO” – wystąpienie przedstawicieli firmy CompNet Sp. z o.o.
17:15 – 18:00 „Jak dobrze znasz Panel klienta?” – wystąpienie przedstawiciela firmy MWC Sp. z o.o.
20:00 – 02:00 Uroczysta kolacja z DJ
II dzień
10:00 – 11:20 Wystąpienie prawnika Mateusza Karciarza
11:20 – 11:40 Przerwa kawowa
11:40 – 12:50 Przedstawienie nowości w systemie Legislator – wystąpienie przedstawicieli firmy ABC PRO Sp. z o.o.
12:50 – 13:00 Zakończenie konferencji
13:00 – 14:00 Lunch
GDZIE?
Novotel Gdańsk Marina
Jelitkowska 20
80-342 Gdańsk
KIEDY?
13-14.05.2025
Zapraszamy!
Przygotowaliśmy zróżnicowany program, który obejmuje kluczowe zagadnienia związane z systemem eSesja, ale także dodatkowe bloki tematyczne. Uwzględniając Państwa oczekiwania, wprowadziliśmy do agendy dodatkowe tematy, takie jak cyberbezpieczeństwo, będące jednym z najbardziej aktualnych i budzących zainteresowanie zagadnień.
Konferencję rozpoczniemy wspólnym lunchem, po którym zapraszamy na inspirujące prelekcje i panele dyskusyjne. Zadbaliśmy również o chwilę relaksu – aby mieli Państwo okazję do odpoczynku na świeżym powietrzu oraz skorzystania z bogatej oferty hotelowych udogodnień. Wieczorem odbędzie się uroczysta kolacja z DJ-em, która będzie doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów.
Drugiego dnia czekają na nas kolejne wykłady i prelekcje, m.in. wystąpi znany już w środowisku JST Mecenas Mateusz Karciarz, który poruszy kwestie prawne dotyczące pracy Rady. Ponadto zaprosiliśmy przedstawicieli firmy ABC PRO Sp. z o.o., aby bezpośrednio przekazali Państwu informacje o zmianach i nowościach pojawiających się w programie Legislator oraz odpowiedzieli na nurtujące Was pytania.
Konferencję zakończymy lunchem.
Poniżej przedstawiamy bardziej szczegółowy program.
I dzień:
11:00 – 13:00 Rejestracja uczestników
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 14:10 Rozpoczęcie konferencji
14:10 – 15:40 „Nowoczesne narzędzia do zarządzania pracami rady” – wystąpienie przedstawiciela firmy MWC Sp. z o.o.
15:40 – 16:00 Przerwa kawowa
16:00 – 17:15 „Cyberbezpieczeństwo i RODO” – wystąpienie przedstawicieli firmy CompNet Sp. z o.o.
17:15 – 18:00 „Jak dobrze znasz Panel klienta?” – wystąpienie przedstawiciela firmy MWC Sp. z o.o.
20:00 – 02:00 Uroczysta kolacja z DJ
II dzień
10:00 – 11:20 Wystąpienie prawnika Mateusza Karciarza
11:20 – 11:40 Przerwa kawowa
11:40 – 12:50 Przedstawienie nowości w systemie Legislator – wystąpienie przedstawicieli firmy ABC PRO Sp. z o.o.
12:50 – 13:00 Zakończenie konferencji
13:00 – 14:00 Lunch
GDZIE?
Novotel Gdańsk Marina
Jelitkowska 20
80-342 Gdańsk
KIEDY?
13-14.05.2025
Zapraszamy!